Blog
subota, kolovoz 23, 2008




 ''Imanje vrijedi, znanje vrijedi više, ako propadne imanje, ostaje znanje.'' (latinska)

 

''Nitko na svijetu nije jači od čovjeka koji zna.'' (japanska)

 

''Ono što čovjek nauči, voda ne može odnijeti niti vatra spaliti. '' (čečenska)

 

''Znanje je blago koje svog vlasnika svugdje prati.'' (kineska)

 

''Tko je završio učenje, završio je i rasti.'' (ruska)

 

''Raditi, a ne misliti, isto je što i pucati, a ne nišaniti.'' (hrvatska)

 

''Što mudrija glava, to lakše leđima.'' (ruska)

 

''Znanje je moć.'' (Francis Bacon)

 

''Ne učimo za školu nego za sebe''

 

''Kad ima volje ima i načina.'' ( Gorge Bernard Shaw )

 

''Majka je obrazovni sustav u jednoj riječi.'' ( Napoleon Bonaparte )

 

''Ne učimo za školu nego za sebe.''        

 

''Bolje je znati o mnogim stvarima ponešto, nego mnogo samo o jednoj stvari.''

 

''Korijeni učenja su gorki, ali plodovi su slatki.'' ( Aristotel  )

 

Vrhusnko postignuće = vjera u samog sebe + predani rad

 

Uspjeh na bilo kojem životnom polju uvelike ovisi o tri čimbenika:  (1) koliko dobro znate što ustvari želite postići, (2) koliko jako to uistinu želite postići, (3) koliko snažno vjerujete u vlastitu sposobnost dostizanja nekog cilja.

 

''Čovjek ne bi u potpunosti uživao u ljepoti i bogatstvu svog znanja kad u njegovu stjecanju ne bi trebalo prevladati neke poteškoće. Osvajanje vrhunaca ne bi bilo ni upola lijepo kad na tom putu ne bi trebalo prijeći mračne doline.'' (Hellen Keller)

 

'' I učiti treba naučiti.'' (Vjekoslav Miličić)

 

''Osnovno je kako učiti, a na koliko učiti.'' (Vjekoslav Miličić)

 

UČENJE – BLAGO U NAMA...

 

''Znati više da bi se moglo više i da bi se bilo više.'' (Chardin)

 

Četiri tipa učenja: učiti znati (učiti učiti), učiti činiti, učiti živjeti zajedno, učiti biti.

 

Bitne  karakterisitke  učenja  značajne  za  ličnost:

pojedinac postaje sve više onakav kakav bi želio biti,

potpunije shvaća sebe i svoje osjećaje,

počinje sebe drukčije gledati,

na konstruktivan način mijenja sebe,

postaje samopouzdaniji i sve više se sam usmjeruje,

sve više prihvaća druge,

za sebe bira ostvarive ciljeve,

ponaša se zrelije,

fleksibilniji je u opažanjima,

postaje otvoreniji za događaje.

 

'' Prednosti ponavljanja kod učenja su goleme. Što više zadržite od tekućeg znanja, to ćete više znanja moći još primati i baratati njime. Kad učite, sve veća količina znanja omogućit će vam da lakše savladate novo znanje, tako da će se svaka nova informacija uklopiti u vaš već postojeći spremnik znanja o nečemu. Proces je sličan metaforičnoj grudi snijega, pri čemu gruda snijega postaje većom čim se više kotrlja pa se ona počinje kotrljati čak i pod utjecajem vlastite inercije. To će poboljšati vaše samopouzdanje, poboljšati vaš rad i život.''

 

''Što čujem – zaboravim.

Što vidim – zapamtim.

Što učinim – razumijem i znam.''

 

''Najveća nada svake zemlje leži u primjerenu školovanju mladosti.'' (Erazmo)

 

''Netko je očito dobar rukotvorac, trgovac, vojnik i poslovan čovjek, ako je po sebi i bez obzira na svoj poseban poziv dobar, odmjeren, po svojemu staležu prosvijećen čovjek i građanin. Daje li mu školska nastava ono što je za to potrebno, on stječe osobitu sposobnost svojeg poziva, nakon toga vrlo lako zadržava slobodu, kao što to često biva u životu,

da se iz jednoga uvjeri u drugo. '' (Wilhelm von Humboldt)

 

'' Ako ne razmišljaš o budućnosti, ne možeš ju ni imati.'' (John Galsworthy)

 

"Neki ljudi vide stvari kao što jesu i pitaju se: Zašto ?

Ja snivam o stvarima koje nisu nikada postojale i kažem: Zašto ne ?" (J.F.K.)

 

"Pobjeđuju oni koji misle da to mogu." (R.W Emerso)

karaka @ 18:09 |Komentiraj | Komentari: 10 | Prikaži komentare
Brojač posjeta
295023
Online
online
Glazba
Design by
 
Blog servis
Cursor
Link 2
Find me on MySpace and be my friend!
 
Index.hr
Nema zapisa.